Nihal Öztürk

Sizce Marjinal Kütürü nedir?

Marjinal kültürü samimiyettir, sıcaklıktır. İnsana, hayvana, canlıya değer vermektir. İş disiplinini sağlamış bir ortamda çalışmak, emir kipine yer verilmeden herkesin kendi sorumluluk bilincinde olmasıdır.

Marjinal PN’de en çok etkilendiğin 5 şey?

• Stajyerlerin her sorduğu soruya cevap bulması, alması
• Herkesin birbirine karşı samimiyeti
• Çalışanların enerjisi ve güleç olmaları
• Hep sabah hazır olan kahvaltı (evde bile böyle olmaz 🙂
• Gaspar ve Garfi <3

Eklemek istediğin?

Staj sürecimi burada yaptığım için kendimi çok şanslı görüyorum. Finans departmanında olmama rağmen bunun haricinde reklam kısmında da olan bitenden haberdar olmak, yeni şeyler öğrenmek, kendime bir şeyler katmak, kendimden bir şeyler katmak çok güzeldi. 1 yılımı kapatıp gidiyorum bu diyardan. Bu güzel fırsatı sunduğunuz için teşekkür ederim hepinize.

Marjinal Anneler

Devamını Oku

Bahar Özkan

Bahar Özkan, Boğaziçi Universitesi, Ekonomi

 

Sizce Marjinal Kültürü nedir?

Bilgilerini & tecrübelerini takım arkadaşlarınla paylaşmak, iş ile ilgili olsun olmasın herhangi bir konuda karşılık beklemeksizin destek olmak ve iyi kötü tüm anlarımızı birlikte kutlamak. Kurum içi kültürün dışında müşterilerimize de verebileceğimiz en iyi hizmeti vermek ve sektörleri ne olursa olsun bizimle iş birliğinden maksimum faydayı sağlamalarına öncülük etmektir Marjinal Kültürü.

Marjinal PN’de en çok etkilendiğin 5 şey?

  • Asuman Hanımın naçizane enerjisi ve ekibini motive etme tarzı
  • Pazartesi sunumları – konular çok güncel, ilgi çekici ve öğreticiydi-umarım benim Uber sunumum da beğenilmiştir
  • Her saat her dakika mutfaktan alabildiğim filtre kahve
  • Yeni fikirlere olan açıklık ve verilen değer
  • İnsanların samimiyeti

Eklemek istediğin?

Marjinal’de harika insanlar tanıdım, benim için çok keyifli bir yolculuk oldu. Umarım Marjinal’in  bana kattığı değerlerin yanı sıra ben de Marjinal’e ve insanlarına farklı değerler katmışımdır. 🙂

 

 

Ayşe Oben GÖRGÜN

Marjinal PN’de en çok etkilendiğin 5 şey?

  • Stajyerlere gerçekten sorumluluk veriyor olması
  • Herkesin rahatlıkla yardım isteyebilmesi ve fikir alışverişine açık olunması
  • Stajyerlere yeni şeyler öğretmek için istekli olunması
  • Kahvaltılar 🙂
  • Kocaman bir aile olunması 🙂

Marjinal PN’de hayal kırıklığına uğradığın 5 şey?

Pazartesi sabahları gerçekleştirilen toplantının biraz uzun olması 🙂

Eklemek istediğin?

Gerçekten stajımın hiç bitmesini istemediğim ve her gün yeni bişeyler öğrendiğim bir dönem oldu benim için. Birçok farklı şeyi görüp öğrenmek heyecan vericiydi. Keşke daha önceden gelebilseydim dedim ve ajansta tanışabildiğim herkesi teker teker çok sevdim. Bana bu fırsatı tanıdığınız için çok teşekkür ederim. Kısa süreliğine de olsa bu ailenin bir parçası olmak onur vericiydi.

Demet KARAKUŞ

MPN’ de ilk iş günümde çok heyecanlı ve çekingendim. Hiçbir şey bilmiyor diğer çalışanlara karşı hep mahcup olacağımı düşünüyordum. (Hala biliyorum sayılmaz) Fakat bilmediğim bir şey varmış MPN’de ki arkadaşların gayet sıcakkanlı olduklarını, bilmediğim en basit bir konuda bile sabırla öğretmeye çalıştıklarını, stajerleri hiçbir şey bilmiyorlar diye ezmediklerini ve her daim güler yüzlü olduklarını ikinci günümde anladım. Devamını Oku

Deniz Gönen

Marjinal PN’de en çok etkilendiğin 5 şey?

  • Hayvanlarla beraber çalışmak
  • İnsanların stajyerlere çok iyi davranması
  • Sabah kahvaltısının olması
  • AKPli kimsenin işe alınmaması
  • Her pazartesi sabahı sunum yapılması

Marjinal PN’de hayal kırıklığına uğradığın 5 şey?

(hayalkırıklığı denemez ama şaşkınlık diyelim)

  • İnsanların belli bir oturma yerinin olmaması (sanırım bu stajyerler için geçerli ama yine de enteresan gelmişti)
  • Bir işin bir çok kişi arasında yapılması
  • Bilgisayarların vs. her akşam çekmecelere kaldırılması
  • Cam açma/kapama olayının stresli olması – kediler kaçabilir korkusu
  • Şirketteki herkesin sürekli bir yerlere gitmesi (toplantılara, etkinliklere vs.)

Böyle. 🙂

 

Staj sonu

Bugün Marjinal’deki stajımın son günü. Bir ay önce, geldiğim ilk gün çok heyecanlıydım. Toplantıda kendimi tanıtırken “Umarım ileride de burada çalışabilirim,” dediğimi hatırlıyorum. Bugün hala aynı fikirdeyim. Tek farkı bunu çok daha fazla istemem.

Herkesi tek tek tanıma fırsatını bulamadım fakat her geçen gün yeni biriyle tanıştım. Her tanıştığım kişiyi de çok sevdim, hepsine çok yakın hissettim kendimi. O yüzden biliyorum ki burada çalışan kim varsa hem çok değerli, hem çok saygılı, hem de çok sıcakkanlıdır (kediler dahil).

Geldiğim ilk günden itibaren çok farklı işler yaptım. Hepsinde de çok eğlendim (özellikle kimsenin pek sevemediği deşifrelerde). Yer yer gerilim dolu, bolca ter döktüğüm işler de oldu – telefon aramaları gibi. Hepsinin bana farklı farklı katkıları oldu.

Marjinal’in en güzel yanı aile ortamı bana göre ( kedi ve köpeklerin varlığı tabii ki ilk sırada Asuman Hanım kızmayın.) Stajyerlere bile iş arkadaşı gibi davranılıyor. Bolca stajyerin olması ve burayı istila etmiş olmalarının bir etkisi var mıdır bilemeyeceğim. =)

Son olarak hepinize teşekkür ediyorum. Hepinizi tanıdığım için çok mutluyum ve sizleri unutmayacağıma da eminim. İyi ki sizlerle tanışmışım, umarım siz de aynı şeyleri hissediyorsunuzdur.

Deniz Gönen